17 Nisan 2016 Pazar

Kırkyama çanta...

Hop hiç ara vermeden tekrar ben:)
Dikiş kursuna giderken hem kumaşları taşıyacak büyüklükte hem de sağlamlıkta bir çanta arayışına girmişken ve de kırkyama öğrenmek isterken mefruşat hocam sağolsun bu çantayı yapmama vesile oldu.



Önce elimdeki artık kumaşlardan 15-15cm parçalar kesip hepsini birbirine diktim. Sonra kedi modelini netten bulup onun parçalarını elde kırkyama usulü dikip makine ile kumaşa sardım. Aralarına nakışlarını yaptım naylon oya ipiyle. Altına oval bir parça kesip aynı ebatta elyaf kesip onu büzerek çantaya diktim. İç astarını ve sapları ekleyip bitirdim. 
Dikiş kursu için oldukça kullanışlı bir çantam oldu. 



6 yorum:

  1. Cıvıl cıvıl renkleri elinize sağlık , araya giren kedi motifli ve küçük kız çantayı daha orjinal yapmış. Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Biraz çingenevari oldu rengarenk :)

      Sil
  2. Ozaman canta etkinliginede katiliyorsun degil mi.? :)
    Cok guzel ve kullanisli olmus. Guzel gunlerde kullan. Etkinlige evet dersen, bir yorum alayim bitirdim diye:))

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederim Ayşe Hanım :)

    YanıtlaSil

Görüşleriniz benim için önemli,giderken yorumunuzu bırakırsanız sevinirim:))